terug

Remeha.Connect: Voorspellend onderhoud door connectiviteit

Als onderdeel van haar roadmap heeft Remeha een digitale service ontwikkeld voor haar cv ketels waarmee comfortklachten tot een minimum worden beperkt. Remeha.Connect draait om ‘voorspellend onderhoud’ waarbij actie wordt ondernomen als een storing of een dreigende storing wordt gesignaleerd. De installateur kan met aangeleverde gegevens een inschatting maken en direct de juiste onderdelen meenemen. Verrassingen op locatie worden dus beperkt en voor de klant betekent dit een snellere en effectievere afhandeling van de storing waarbij de kans op een herhaalbezoek aanzienlijk afneemt.

Contact voor deze case

Heine van Wieren

Business Development Manager Energy

t +31 6 27 08 74 76

e heine.van.wieren@ict.nl

AVG toestemmingen

De ICT Group website gebruikt cookies voor diverse functionaliteiten in de website: Functionele cookies, website statistieken, gepersonaliseerde advertenties en social media. Advertentie en social media cookies verzamelen informatie over individuele gebruikers. Dit laat derden gepersonaliseerde adverties tonen en stelt je in staat om content van deze site te delen naar social media platforms.

Bij gebruik van deze site geef je ons toestemming om deze cookies te plaatsen. De Cookie Instellingen voor de ICT Group website kunnen ten alle tijden aangepast of ingetrokken worden. Je kunt de Cookie Instellingen bereiken middels de Cookie Instellingen knop of via de link onderaan iedere pagina in deze site.

Lees onze privacy policy hier | Deze melding sluiten
Cookie Instellingen